Ovo je dobro znati: Razlozi da jedete jaja svaki dan

0

Jaja ne samo da su veoma ukusna, neverovatno su hranljiva. Bez obzira na vaše kulinarske veštine, jaja sigurno možete napraviti na mnogo različitih načina. Umućena, poširana, tvrdo kuvana, pečena, opcije su neograničene.

Jaja takođe imaju mnoge zdravstvene benefite, a mi vam predstavljamo neke od njih.

Foto: Shutterstock

Jaja su puna proteina

Jedno veliko jaje sadrži oko šest grama proteina, što znači da će vam jedenje samo nekoliko jaja dnevno osigurati sitost. Ovo je posebno važno ako ste vegetarijanac i tražite izvore proteina bez mesa.

Jaja su odličan izvor vitamina D

Vitamin D je neophodan za zdravlje kostiju jer pomaže vašem telu da apsorbuje kalcijum, a najbolji način da ga unesete u organizam je jajima. Inače, jaja sadrže i druge teško dostupne vitamine kao što su B12 i K.

Foto: Shutterstock

Jaja su dobra za mozak

Jaja su neverovatan izvor holina, mikronutrijenta koji se koristi za stvaranje neurotransmitera koji je važan za učenje i pamćenje. Takođe je uključen u ciklus metilacije, koji utiče na energiju i raspoloženje, i pokazalo se da reguliše zapaljenja. Holin je neophodan i za trudnice jer je važan za razvoj mozga fetusa i novorođenčeta.

Jaja ne podižu nivo holesterola.

Iako ga sadrže, jaja neće podići nivo holesterola u krvi ili povećati rizik od srčanih oboljenja. Izbegavajte trans masti i šećer, i pojedite omlet.

Source SK Magazin

Leave A Reply

Your email address will not be published.