Lek za “slomljeno srce”: Kako se izboriti s depresijom posle raskida

0

Suočavanje s bolom posle raskida nije lako, ali je moguće izboriti se s njim.

Da li se osećate usamljeno, depresivno i beznadežno zato što mislite da više nikada nećete biti srećni? Niste sami i osećaćete se bolje čim naučite kako da pređete preko raskida i izlečite “slomljeno srce”.

Ovih pet saveta će vam pomoći da prebolite nekoga koga volite.

Foto: Shutterstock

Prihvatite da ćete biti tužni

Ako ste upravo raskinuli sa nekim koga volite, nade i snovi koje ste imali za budućnost su potonuli. Vreme koje ste proveli s partnerom, sada provodite sami. Život vam se promenio najednom i normalno je da ćete se osećati tužno, i to je u redu. To nije odraz bilo koje slabosti i važno je da osetite osećanja bola, tuge, žaljenja nakon raskida, jer ćete tako lakše proći kroz sve što donosi prekid veze i preboleti. Naučite da se nosite s usamljenošću i prihvate svoje emocije, obradite ih i pustite. Na taj način ćete naučiti kako da prevaziđete depresiju posle raskida.

Vodite računa o sebi

Jedan od razloga zašto je teško preboleti osećaj depresivnosti posle raskida je to što prestajemo da brinemo o sebi. Da li provodite mnogo vremena jedući? Kada izađete, da li pijete više nego obično? Ne spavate? Ako ste odgovorili sa “da” na bilo koje od ovih pitanja, niste jedini, zato se ne osećajte loše, ali pokušajte da napravite neke promene.

Ako ne možete da spavate, uzmite malo melatonina, ako jedete previše, pokušajte da samo malo smanjite količinu hrane. Ustanite sa kauča i prošetajte se. Briga o sebi u teškom trenutku je suštinski deo preboljevanja kada se osećate depresivno zbog raskida.

Radite stvari koje vas čine srećnim

Gledajte filmove, provodite vreme s prijateljima, porodicom, decom. Postoje činjenični dokazi da stvari koje vas čine srećnim pomažu u ublažavanju depresije. Dokazano je da smeh utiče na hormone koji uzrokuju depresiju.

Kada se osećate depresivno, ustanite i uradite samo jednu stvar koja će vam vratiti osmeh na lice i odmah ćete primetiti promenu.

Ne koristite društvene mreže

Iz nekog razloga, kada prolazimo kroz raskid, ne možemo se odupreti iskušenju da uhodimo bivšeg partnera na društvenim mrežama. Iskušenju da se vidi šta radi, sa kim se druži i gde izlazi teško je odupreti se

Kada to radite, da li se osećate bolje? Verovatno ne. Ovo nije efikasna strategija kada razmišljate kako da nekoga zaboravite. Jedan od najvažnijih delova prevazilaženja raskida je da se potpuno sklonite od svega što ima veze sa vašim bivšim partnerom. Blokirajte ga na telefonu i društvenim mrežama. Ne razgovarajte sa prijateljima o tome šta radi. Umesto toga, pretvarajte se da jednostavno ne postoji.

Foto: Shutterstock

Dajte sebi šansu za novu vezu

Mogućnost ulaska u drugu vezu je poslednja stvar koju želite, dok još volite drugu osobu. Ali, takođe je važno da ne prestanete da živite svoj život.

Dakle, ako vas neko s posla pozove na piće, pristanite. Idite u bioskop sa prijateljima, na zabavu. Upoznaćete nove ljude, imati nova iskustva i možda pronaći drugu osobu koju ćete sami pozvati na sastanak.

Depresija koja prati period posle raskida je prvi deo procesa ozdravljenja. Tuga je samo prvi korak i znak da postoji nada za budućnost. Dakle, prihvatite svoju tugu, osetite je i oslobodite je. Vodite računa o sebi, radite stvari koje vas čine srećnim, ne proveravajte ga na društvenim mrežama i dajte sebi šansu za novu ljubav.

Source SK Magazin

Leave A Reply

Your email address will not be published.